سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نم نم باران
 
قالب وبلاگ
داستان مرد میلیونری که چشم درد داشت
[ چهارشنبه 90/8/11 ] [ 9:48 عصر ] [ محسن مطهری نژاد ] [ نظر ]

 

آیا می دانید؟

  ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 90/8/11 ] [ 9:39 عصر ] [ محسن مطهری نژاد ] [ نظر ]

  

 آیا به این موضوع که مردان چه نقشی درمحیط خانواده واجتماع درخصوص رعایت حجاب توسط زنان و دختران ( البته زنان ودخترانی که منتسب به آنها می باشند،مانندهمسر وفرزندان دختر) می توانند داشته باشند ، اندیشیده اید ؟

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 90/8/11 ] [ 8:38 عصر ] [ محسن مطهری نژاد ] [ نظر ]

گرایش به حکومت الله

 نظام اسلامی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران شکل گرفت. به صورت بهترین الگو و مهم ترین خواسته سیاسی مبارزان مسلمان درآمد. یکی از رهبرای مجلس اعلای انقلاب اسلامی عراق در این باره گفت:

  ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 90/8/11 ] [ 8:22 عصر ] [ محسن مطهری نژاد ] [ نظر ]

دلیل تأثیر گذاری انقلاب اسلامی بر بیداری اسلامی

آن گاه که معمار انقلاب اسلامی می کوشید بر بیدارسازی مستضعفان و مسلمانان، تأثیر بگذارد شاید این سئوال به ذهن می آمد که دلیل یا دلایل این تأثیرگذاری چیست؟ بخشی از پاسخ هایی که می توان به این پرسش داد عبارت است از:

  ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 90/8/11 ] [ 8:15 عصر ] [ محسن مطهری نژاد ] [ نظر ]

 

تاریخچه بیداری اسلامی

از شرح گذشته آشکار است که پدیده بیداری اسلامی، گرچه ریشه در تاریخ دارد ولی در دهه های اخیر به دلایل مختلفی چون هجوم استعمار غربی به کشورهای اسلامی، توسعه یافته است. با مرور تاریخ بیداری اسلامی، هم می توان به ریشه های تاریخی بیداری اسلامی پی برد و هم علت توسعه اش را در دهه های اخیر دریافت.

  ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 90/8/11 ] [ 8:13 عصر ] [ محسن مطهری نژاد ] [ نظر ]

هم اینک گروه های اسلامی، فعال ترین جریان های سیاسی جهان اند. علت این فعالیت که جدّی و فراگیر است، آگاه شدن مسلمانان از عقب ماندگی ها، توسعه نیافتگی ها و کاستی های موجود در جهان اسلام است. این آگاهی ها، آنان را به جنبش و تلاش بیشتر در یک صدساله اخیر، واداشت. این تلاش، همان پدیده ایی است که جنبش بیداری اسلامی اش می نامند. حاصل این جنبش، قیام ها، شورش ها و انقلاب های مختلف در سراسر جهان اسلام بود که گسترده ترین انقلاب برآمده از آن، انقلاب اسلامی است و البته انقلاب اسلامی خود نیز در یک گستره جهانی، به افزایش آگاهی و بیداری اسلامی دامن زد. ابعاد تأثیر انقلاب اسلامی بر بیداری عمیق و گسترده است. این تأثیرات در دو بخش تأثیرات کلی (جهانی) و تأثیر بنیادی بر برخی گروه های اسلامی چون حزب الله و حماس پدید آمد.

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 90/8/11 ] [ 8:2 عصر ] [ محسن مطهری نژاد ] [ نظر ]
<      1   2      
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

در هیــاهـوی زنـدگـی دریـافتـم چـه دویـدن هـا کـه فقـط پاهـایم را از مـن گرفـت، در حالیـکه گـویی ایسـتاده بـودم! چـه غصـه هـا کـه مـویـم را ســپیـد کـرد، در حـالی کـه قـصه ای کـودکانـه بیـش نبـود! دریـافتم کسـی هسـت کـه اگـر بخـواهـد می شـود و اگـر نـه، نـمی شــود! بـه همـین سـادگــی... کـاش فقـط او را صـدا مـی زدم
موضوعات وب
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 9
کل بازدیدها: 424689