سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نم نم باران
 
قالب وبلاگ

به گزارش شیعه آنلاین، ساعاتی پیش یکی از نزدیکان حضرت آیت الله شیخ «حسین مظاهری» رئیس حوزه علمیه اصفهان و از مراجع عظام تقلید در تماسی تلفنی به خبرنگار شیعه آنلاین، جزئیات دقیق وضعیت جسمانی این عالم ربانی را بیان کرد.

آیت الله مظاهری

وی در این باره گفت: حضرت آیت الله مظاهری که اکنون در بیمارستان "دی" تهران بستری هستند، ساعت دو ظهر پنج شنبه مورد عمل جراحی قرار گرفت و به گفته پزشکان وی، حال ایشان اکنون کاملا مساعد و مستقر است.

این عضو نزدیک به رئیس حوزه علمیه اصفهان در ادامه افزود: حضرت آیت الله مظاهری پیش از این از بیماری قلب رنج می برده اما این بار علت انتقال ایشان به تهران و بستری شدن، مسأله بیماری قلبی ایشان نبوده بلکه معظم له از بیماری قند نیز رنج می برد و طی چند وقت اخیر ترمیم جراحت ایشان به دلیل بیماری قند، به طور طبیعی انجام نمی شد و به تشخیص پزشکان برای درمان به تهران منتقل شد.

گفتنی است در پی بیماری حضرت آیت الله مظاهری و انتقال وی به تهران، حجت‌‌الاسلام و المسلمین «محمّدی گلپایگانی» رییس دفتر مقام معظم رهبری روز گذشته (پنج شنبه) از ایشان‌ عیادت کرد و در جریان روند تکمیل درمان وی قرار گرفت.

قابل ذکر است رئیس حوزه علمیه اصفهان سه شنبه شب گذشته با بدرقه علما، برخی مسئولان استانداری اصفهان و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برای تکمیل روند درمان از بیمارستان الزهرا(س) به تهران اعزام شد.

شایان ذکر است حضرت آیت الله شیخ «حسین مظاهری» که اکنون 78 سال سن دارد، در سال 1312 هجری شمسی در شهر "تیران" از شهرستان ‌های استان اصفهان متولد شد. ایشان از شاگردان حضرات آیات عظام بروجردی، خمینی، محقق داماد، مرعشی نجفی و دیگر مراجع زمانه خود بوده است.

صبح روز جمعه نیز آیت الله «علی اکبر هاشمی رفسنجانی»، خانم «وحیددستجردی» وزیر بهداشت و درمان، «علی لاریجانی» رییس مجلس شورای اسلامی و حجة الإسلام شیخ «حسن صانعی» رییس بنیاد پانزده خرداد نیز برای عیادت، به دیدن حضرت آیت الله مظاهری رفتند.

عصر روز جمعه نیز «محمد باقر قالیباف» شهردار تهران، سید «حسن خمینی» نوه امام (ره)، سردار طلایی عضو شورای شهر تهران، و تعداد دیگری از مقامات کشورمان به عیادت این مرجع تقلید رفتند.

برای سلامتی این عالم ربانی قرائت میکنیم حمد وصلوات

اللهم صلّ علی محمد وآل محمد


[ شنبه 90/10/17 ] [ 9:17 عصر ] [ محسن مطهری نژاد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

در هیــاهـوی زنـدگـی دریـافتـم چـه دویـدن هـا کـه فقـط پاهـایم را از مـن گرفـت، در حالیـکه گـویی ایسـتاده بـودم! چـه غصـه هـا کـه مـویـم را ســپیـد کـرد، در حـالی کـه قـصه ای کـودکانـه بیـش نبـود! دریـافتم کسـی هسـت کـه اگـر بخـواهـد می شـود و اگـر نـه، نـمی شــود! بـه همـین سـادگــی... کـاش فقـط او را صـدا مـی زدم
موضوعات وب
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 24
بازدید دیروز: 35
کل بازدیدها: 424764